MeH Központi Szolgáltatási Főigazgatóság számára végzett tanácsadás

Szakértői tanulmány a Hűségszerződési gyakorlatról

Az NHH Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője Hivatalának az alaptevékenysége ellátásához szükséges szaktanácsadói tevékenységet végeztünk, szakértői tanulmányt készítettünk a „Hűségszerződési gyakorlatról”.

Szakvélemények másodfokú hatósági eljárásokban

Cégünk a Nemzeti Hírközlési Hatóság részére műszaki szakértőként működik közre a másodfokú hatósági eljárásokban.

Ennek keretében:

  • 2005. júliusában szakvéleményt készítettünk a hosszú tartásidejű hívások kezelése témakörében
  • 2005. augusztusában vizsgáltuk az ágazati jogszabályok fogalom meghatározásaival kapcsolatos, másodfokú eljárások során észlelt terminológiai és értelmezési problémákat
  • 2005. szeptemberében szakvéleményt készítettünk a lakóparkokban terjedő sajátos elektronikus hírközlési szolgáltatásai forma általános, továbbá a műsorelosztás, mint sajátos elektronikus hírközlési tevékenység műszaki-szabályozási kezelésével kapcsolatban

Ügyfélszolgálati folyamatelemzések az OTP Bank Rt.-nél

Ügyfélszolgálati folyamatok távközlési és informatikai szempontú elemzését végeztük. A projekt célja és feladata:

Az ügyféltérben dolgozó ügyintézők helyszíni és telefonos munkájának analizálása, a folyamatok megfelelő szétválasztása. Javaslat tétel egy olyan rendszer bevezetésére, mely emeli mind a helyszíni mind a telefonon hívó ügyfelek elégedettségét, csökkenti a munkafolyamatokban a meddő időket és a párhuzamosságokat.

Az INVITEL Rt. munkahelyi, munkakörnyezeti helyzetfelmérése, felülvizsgálata

Az INVITEL Távközlési Szolgáltató Rt. megbízásából munkahelyi, munkakörnyezeti éves felülvizsgálatot végeztünk, kockázatértékelést készítettünk az INVITEL Rt. országos szolgáltatását ellátó telephelyein 2005. május-június folyamán.
Az elkészült jegyzőkönyvek a telephelyeken végzett felmérések eredményeit összesítik, részletes és összefoglaló értékelést, javaslatokat adnak a kockázatok csökkentése érdekében.